КАФЕДРА ІНФОРМАТИКИ КАФЕДРА ІНФОРМАТИКИ

 

До уваги всіх, хто цікавиться популярною інформатикою, математикою, фізикою та бажає спілкуватися англійською мовою із однодумцями!

Чергове засідання англомовного дискусійного клубу
відбудеться 23.01.17 o 13:00, аудиторія 214-Б

У програмі роботи клубу:
  • Карколомні наукові досліди;
  • Пізнавальні інтерактивні заходи;
  • Англомовні смаколики для кмітливих;
  • Спілкування англійською у дружній атмосфері.
У разі потреби, забезпечимо двомовним перекладом.
Чекаємо на Вас із гарним настроєм та ідеями щодо роботи клубу!
Ініціативна група викладачів та студентів кафедри інформатики

 

До уваги всіх, хто цікавиться популярною інформатикою, математикою, фізикою та бажає спілкуватися англійською мовою із однодумцями!

Чергове засідання англомовного дискусійного клубу
відбудеться 17.10.16 o 13:00, аудиторія 214-Б

У програмі роботи клубу:
  • Карколомні наукові досліди;
  • Пізнавальні інтерактивні заходи;
  • Англомовні ласощі;
  • Спілкування англійською у дружній атмосфері.
У разі потреби, забезпечимо двомовним перекладом.
Чекаємо на Вас із гарним настроєм та ідеями щодо роботи клубу!
Ініціативна група викладачів та студентів кафедри інформатики

17.10.2016 відбулося перше у цьому навчальному році засідання англомовного дискусійного клубу “Science around us” („Наука навкруги нас”), що постійно працює на базі кафедри інформатики з 2010 р.

Засідання, в якому брали участь студенти груп 1ІА, 3ІА, 4ІА та магістранти-інформатики, ми традиційно присвятили обміну враженнями від наших літніх пізнавальних та «наукових» подорожей.

Відкрила засідання активістка клубу Лок (4ІА), яка презентувала захоплюючий репортаж про своє перебування у США у межах відомої програми “Work&Travel”. Учасники засідання із захопленням дізналися про особливості американських одиниць виміру та активації телефонної картки, про досвід Лок щодо спілкування із американцями, а також про дивовижні природні куточки Америки.

Координатори клубу Д.В. Столбов, Л.Е. Гризун та В.В. Пікалова представили студентам власний проект «Науковий туризм», який відобразив їх літні подорожі Європою у межах участі у кількох міжнародних конференціях. Учасники засідання переглянули фоторепортаж з Міжнародної конференції з проблем математичної освіти (червень, Варшава, Польща) та Міжнародної конференції з використання пакетів комп’ютерної алгебри (вересень, Тиргу-Муреш, Румунія) та дізналися багато цікавого про напружену роботу конференцій, про цікаві доповіді та видатних закордонних науковців, про Європейські університети, в яких проходили конференції, та про деякі культурні та наукові традиції Польщі та Румунії, спонукаючи студентів до активних подорожей із власними науково-дослідними розробками.

Далі учасники засідання прийняли участь у командному змаганні, яке спонукало сформувати пари із англійських слів, одне з яких було пов’язано із подорожами, а інше із наукою, та надати пояснення такому сполученню.

Наприкінці засідання за доброю традицією відбулося сумісне виконання пісні. Цього разу це була дуже «літня» та яскрава “Mamma loves mamba”.

Керівники клубу Гризун Л.Е, Столбов Д.В., Пікалова В.В

23.11.2016 відбулося чергове засідання англомовного дискусійного клубу “Science around us” („Наука навкруги нас”), що постійно працює на базі кафедри інформатики з 2010 р.

Цього разу клуб зібрав прихильників моделювання з кількох курсів фіз-мату, що і стало основною темою засідання, яке ми назвали «Дивовижний світ моделей».

Відкрила засідання Л.Е.Гризун, яка спонукала учасників сформулювати визначення, призначення та вимоги до моделей, надати їх приклади та види.

Цікаву мотивуючу презентацію-бесіду підготувала активістка клубу Лок (4ІА), яка розповіла про види та переваги моделей, їх необхідність для наукових досліджень, інженерних і космічних досягнень та для процесу пізнання світу школярами і студентами. Досить природно, що головними персонажами засідання стали авторські комп’ютерні моделі, виконані у GeoGebra. Так, магістрант Дар’я Шерстюк продемонструвала інтерактивну модель для дослідження оптичних явищ на піраміді та запропонувала аудиторії низку завдань із міждисциплінарним тлумаченням. Далі Д.В.Столбов та Л.Е.Гризун запропонували аудиторії інтерактивну модель, яка демонструє сутність алгоритму шифрування з двома ключами на основі аналогії із змішуванням кольорів.