КАФЕДРА ІНФОРМАТИКИ КАФЕДРА ІНФОРМАТИКИ

 

Інформатичний брейн-ринг

 

Концентрація інтелектуальної енергії на факультеті досягла максимальної позначки. Сьогодні ми отримаємо відповіді на головні питання:

"Що?" - інтелектуальні змагання зі спортивного інформатичного брейн-рингу серед кращих команд студентів фізмату.

"Де?" - кафедра інформатики фізико-математичного факультету, аудиторія 213Б все підготувала й гостинно відчинила двері для команд.

"Коли?" - 9:30- студенти, 11:30 - учні шкіл Київського та Московських районів.

"Хто?"- найкращі серед найкращих.

Брейн-ринг - традиційний захід в рамках тижня інформатики. Брейн-ринг - це не тільки гра або змагання, це невимірна концентрація свободи, азарту, інтелекту та співпраці. Без цього інтелектуального змагання не обходився жоден тиждень інформатики. Адже брэйн-ринг (від англ. brain - мозок) - це не тільки інтелектуальна, а й командна гра. Цьогорічний брейн-ринг зібрав 9 команд студентів-фізматовців всіх спеціальностей від 1 до 5 курсів. Це команди таких академічних груп: 1ІА, 1ІМ, 2ІА, 3ІА, 3МІ, 4ІА, 4ІМ, 4МІ, 4МФ, 5ІА, 5ІМ, 5МІ та збірна студентів-фізиків

Інформатичний брейн-ринг вже має певні традиції. Все змагання складається із декількох раундів: раунд "Розминка", "Підрахуємо", "Терміни", "Чомучка", "Новітні технології". Кожен раунд містить від 5 до 20 питань з різноманітних тем - на знання термінології, принципів функціонування розповсюджених технологій, історії світових трендів ІТ-індустрії, історії інформатики та обчислювальної техніки, її видатних діячів.

У рамках співпраці з С.О.Масаловим та Г.П.Почаніним, які очолюють 15 відділ радіофізичної інтроскопії Інституту радіофізики та електроніки імені О.Я. Усікова НАН України (а кафедра інформатики має давню дружбу з цим авторитетним науковим центром), було розроблено електронну систему та програмний комплекс для технічного забезпечення змагань. Це дало змогу автоматично фіксувати фальстарт, визначати, яка команда першою натиснула кнопку, виводити повідомлення про залишок часу на обдумування відповіді, про вичерпання часу тощо.

Протягом усієї гри було неможливо визначити певних фаворитів. Інтрига трималася до кінця. Для кожної команди звучали і фанфари за правильну відповідь, і звуковий сигнал про помилку. Переможцем з різницею в один бал стала команда 5 курсу спеціальності "інформатика", друге місце посіли команди 4 курсу напряму підготовки "інформатика" та збірна команда фізиків, третє місце збірна команда 5 курсу спеціальності "математика"..

Більша кількість студентів молодших курсів залишилася на другий етап інформатичного брейн-рингу, тепер у якості групи підтримки для учнівських команд із Харківського ліцею №107, ЗОШ № 58 та ЗОШ №142 м. Харкова. Брейн-ринг для школярів також складався з декількох раундів. На відміну від студентського, він містив раунд "Ребуси" замість найскладнішого. Підтримка викладачів кафедри та студентів школярів створила доброзичливу атмосферу, що дозволило з перших питань побачити справжню гру. Школярі не грали, вони жили грою. Ми бачили, як народжувалися версії, як відстоювалися точки зору, як хвилювання та непевність заважала завоювати черговий бал. Боротьба не закінчувалася до останніх хвилин гри. Перемогла команда загальноосвітньої щколи №58, де вже давно вивчають інформатику з 1-го класу. Друге та третє місце, відповідно, зайняли команди загальноосвітньої школи №142 та ліцею №107. Проте дипломами, цінними призами та подарунками були нагороджені всі команди.

Студенти та школярі, викладачі та вчителі шкіл, втомлені, але задоволені, ще довго обмінювалися враженнями. Таким був четвертий день тижня інформатики - день інтелектуальних боїв, день гри і жонглювання версіями на крутому віражі думки, день не тільки кмітливості та ерудиції, але й майже фізичної пригоди. Одним словом, інформатичний брейн-ринг.

 

Для перегляду фотографій, будь-ласка, введіть на головній сторінці ім'я користувача та пароль або зареєструйтесь

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити