Упродовж квітня–травня 2025 року кафедрою інформатики в межах співпраці зі Сковороди-хаб були організовані підготовчі заняття – онлайн-курс з підготовки до іспиту «Тест загальної навчальної компетентності» (ТЗНК).
Авторська програма онлайн-курсу (розробник – старший викладач Остапенко Л.П.) передбачала вивчення двох блоків: вербально-комунікативної та логіко-аналітичної складових ТЗНК. Особливу увагу було приділено формуванню стратегій виконання тестів: розподілу часу, уважному читанню інструкцій, технікам виключення неправильних відповідей тощо. Здобувачі мали змогу працювати з реальними прикладами тестів попередніх років, а також з адаптованими завданнями, підготовленими викладачами кафедри інформатики. Заняття проводилися у інтерактивному форматі: передбачали як залучення учасників до розгляду типових завдань кожного блоку, так і наочне їх ознайомлення з методами розв’язання завдань, проведення коментування поширених помилок та організацію дискусій щодо їх попередження тощо. Застосування цифрових технологій дало можливість не лише відпрацювати теоретичний та практичний матеріал, а й сформувати в учасників навичок роботи через моделювання умов реального тестування.
Завдяки онлайн-формату до занять долучилися представники студентства всіх факультетів університету, які особливо відзначили атмосферу співпраці на заняттях, а під час підбиття підсумків зауважили на значущість для них живого активного спілкування, вдячність за надання можливості в режимі реального часу ставити запитання і отримувати відповіді на них, а також вагомість отриманих порад щодо підготовки не лише до ТЗНК, а й до вступної кампанії до магістратури в цілому. Проведення курсу, на думку учасників, сприяло зниженню в них рівня тривожності щодо іспитів, підвищенню впевненості у власних силах та має безумовно покращити результати проходження тестування.
Інтенсивна підготовка до ТЗНК за розробленою авторською методикою стала в університеті важливим етапом підтримки здобувачів, які прагнуть вступити до магістратури, а з іншого боку є унікальним продуктивним досвідом, який може стати прикладом для багатьох університетів регіону.