kafinfo КАФЕДРА ІНФОРМАТИКИ

Сьогодні, 12 травня, працювали тематичні секції в рамках IV Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції молодих учених “Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі”, що проходила в Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С.Сковороди

Цікавою і насиченою  була робота секції «Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті».

Розпочав роботу секції  студент 2 курсу Андрій Курганський (наук. кер. - д.п.н., проф. Надія Олефіренко, к.тех.н., доц. Андрій Гайдусь), який вперше представив власний хмаро-орієнтований конструктор тренажерів візуальних вправ. Інтерес до розробки був викликаний через новітні технології, застосовані автором, цікаву інтерактивну розповідь-дискусію,  зручний програмний засіб, що може легко бути використаний у професійній діяльності учителя.

Дискусійна панель перейшла до виступу магістрантки Олеся Богомаз (наук. кер. - д.п.н., проф. Надія Олефіренко,), яка розкрила шляхи формування пізнавального інтересу школярів на уроках інформатики, адже для успішного навчання наших школярів, особливо сьогодні, у такі важки для країни часи, вкрай важливо, щоб учень був позитивно налаштований на сприйняття матеріалу, на активну участь у пізнавальній діяльності.

Залучення студентства до наукових досліджень є одним з пріоритетних напрямків сучасної діяльності нашого Сковородинівського університету. Саме тому на секційному засіданні було охоплено широке коло питань пов'язаних із:

використанням новітніх форм застосування у навчанні за допомогою еПідручника – доповідач Влад Захаров;

застосуванням табличного процесора Excel при розв’язанні задач з комп'ютерного моделювання – доповідач Максим Кравцов;

висвітленням сучасних підходів до створення навчальної інфографіки  - доповідачка Катерина Кльоз;

дослідженням наукового шляху до науки Івана Неклюдова – доповідачка  Катерина Черняк.

Дякуємо всім учасникам конференції за цікаві, інформативно насичені доповіді й плідну роботу.

Сподіваємося, що конференція збагатила кожного з нас й  вітчизняну педагогічну думку в цілому.


2

17
106