КАФЕДРА ІНФОРМАТИКИ КАФЕДРА ІНФОРМАТИКИ

 

Підсумкова студентська наукова конференція

 

Науково-дослідна робота є органічною складовою системи вищої освіти, базовим елементом і рушійною силою її розвитку. В свою чергу, якісна професійна підготовка студентів вимагає їх активного залучення до науково-дослідної діяльності.

Особливу роль в розвитку студентської наукової творчості займають конкурси студентських наукових робіт, які щорічно проводяться в нашому університеті. Для студентів фізико-математичного факультету і особливо для тих, хто працює в секції інформатики, участь у цьому конкурсі надає можливість винести на широке обговорення результати виконаної кропіткої творчої роботи.

Конкурс студентських наукових робіт 2011 року продемонстрував органічний зв'язок навчання та науково-дослідної роботи студентів, оскільки вибір усіх без винятку тем був узгоджений із завданнями професійної педагогічної підготовки, зумовлений нагальними потребами теорії і практики інформатичної освіти.

ІІ місце як в секції інформатики, так і на університетському підсумковому турі було надано роботі Котко Яни, яка представила авторський електронний посібник з мови програмування РНР для студентів вищих педагогічних навчальних закладів (науковий керівник - доц. Олефіренко Н.В.).

Абсолютним переможцем конкурсу студентських наукових робіт 2011 року став Шипілов Артем (група 3ІМ), який розробив середовище створення інтерактивних мультимедійних довідників. Науковий керівник - викладач Лопай С.А., для якого готувати переможця стає традицією.

Середовище, розроблене Шипіловим А., спирається на безкоштовні технології, розповсюджується з відкритим програмним кодом, не потребує від користувача обізнаності з мовами програмування та технологіями створення web-сторінок, економічне стосовно трафіку, дозволяє вести спостереження за створенням і редагуванням проектів і т.ін.

Проведений конкурс наукових робіт свідчить, що саме науково-дослідна робота студентів сприяє розвитку їх творчості, свідомому оволодінню методологією науки та методами пізнання нових явищ, стимулює до розширення наукового світогляду (в тому числі шляхом опанування суміжних наукових галузей).

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити