27 травня 2023 року на базі кафедри інформатики ХНПУ імені Г.С.Сковороди відбулося заняття з Цифрової грамотності. Спікером викладачем Євгеном Шакуровим було презентовано тему "Основи вебдизайну для всіх”. Це частина нового вектору роботи Сковорода-хабу, інноваційного проєкту, спрямованого на підвищення цифрової грамотності. Заняття з основ вебдизайну мають на меті надати всім зацікавленим основні знання та навички у створенні привабливих та функціональних веб-сайтів. Учасники отримали можливість ознайомитись з основами дизайну, вибором кольорової палітри, розташуванням елементів на сторінці, використанням шрифтів та зображень. Інтернет сьогодні стає невід'ємною частиною нашого життя, тому вміння створювати привабливі та зручні веб-сайти стає дуже важливим. Дякуємо спікеру, учасникам та організаторам! Відеозапис буде розміщено на сторінках Сковорода-хаб http://surl.li/gspbs Запрошуємо усіх до співпраці!
13 травня 2023 року на базі кафедри інформатики продовжуються заняття з Цифрової грамотності - нового вектору роботи Сковорода-хаб - інноваційного проєкту ХНПУ імені Г.С.Сковороди. Темою заняття стали "Таємниці систем числення" з напряму математичних основ інформатики. На вебінарі від доцента Світлани Веприк було зроблено історичний екскурс щодо появи та розвитку систем числення, розглянуто різні стародавні системи числення, які передували появі та розвитку сучасних систем числення, звернули увагу до формування чисел у різних системах числення, переваги та недоліки систем числення, можливості використання у побуті. Було розглянуто правила, принцип та приклади формування чисел у різних системах числення. Дякуємо спікеру, учасникам та організаторам! Відеозапис буде розміщено на сторінках Сковорода-хаб http://surl.li/gspbs Запрошуємо усіх до співпраці!
V Всеукраїнська (з міжнародною участю) науково-практична конференція молодих учених “Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі”.
До "Тижня науки" — 2023
10-11 травня 2023 року на фізико-математичному факультеті пройшла V Всеукраїнська (з міжнародною участю) науково-практична конференція молодих учених “Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі”. Цього року до оргкомітету конференції надійшло понад 200 наукових доповідей, у яких науковці, освітяни, педагоги-практики, молоді вчені, здобувачі вищої освіти з України, Литовської Республіки, Республіки Польща представили свої здобутки. Цього року спікери виступали англійською або українською мовою. Цікавий досвід щодо впровадження цифрових технологій у математичну освіти висвітлила Мирослава Сайка, доктор наук, професор Інституту математики Університету педагогічного в Кракові . Її доповідь «Інновації в математичній освіті з позиції розвитку функціонального мислення у студентів та майбутніх учителів» викликала багато запитань у студентів та викладачів. Томаш Шемберг, професор, доктор габілітований, диерктор Інституту математики Університету педагогічного в Кракові у доповіді «Використання відеоматеріалів у навчанні» поділився власним досвідом щодо залучення студентів до створення відеоматеріалів з предмету, що вивчається, спонукав всіх учасників до роздумів щодо пошуку ефективних шляхів інтеграції онлайн та оффлайн навчання. Доповідь Наталії Мачинської, докторки педагогічних наук, професорки, завідувачки кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка на тему «Управління емоціями у педагогічній діяльності» вразила своєю щирістю та емоційністю. Вміння управляти власними емоціями є затребуваними для учителів будь-яких спеціальностей. Ірина Жданова, кандидат історичних наук, експертка із спеціалізованої фізико-математичної освіти, засновниця Наукового ліцею/пансіону “Міжнародна зелена школа ім. Клима Чурюмова”, у доповіді «Модель фундаментальної фізико-математичної освіти наукового ліцею: війна як рушій інновацій» презентувала візію ліцею, модель безпечної фундаментальної фізмат освіти під час війни. Цьогоріч вперше спікером конференції була представниця Непалу – директорка приватної школи «Imperial World School», Джуніта Каркі, яка у доповіді «Цифровий сторітеллінг та арт-педагогіка» розповіла про досвід школи щодо впровадження цифрових технологій, щодо організації проектних методик у освітній процес. Цікавою і насиченою була робота на секційних засіданнях: · Перспективи розвитку освіти в цифровому суспільстві · Інновації в освіті: теоретичні й методичні аспекти · Цифрові технології в сучасній освіті · Новітні тенденції у природничо-математичній освіті · Актуальні проблеми підготовки та професійного розвитку сучасного педагога. На секційних засіданнях було охоплено широке коло питань, пов’язаних, зокрема, із розвитком STEM освіти, розробкою навчальних ігор, використанням мобільних додатків у навчанні й багато іншого. Дякуємо всім учасникам конференції за цікаві доповіді й плідну роботу. Віримо, що наукова конференція є не тільки можливістю обміну напрацюваннями, але і прекрасною нагодою для нових знайомств, сподіваємося, що конференція збагатила кожного з нас й вітчизняну педагогічну думку в цілому.
Кожний учасник конференції отримав сертифікат, і за результатами буде видано збірник тез доповідей.
10-11 травня на фізико-математичному факультеті за ініціативи професорів кафедри інформатики Надії Олефіренко, Віри Андрієвської та декана фізико-математичного факультету Наталії Пономарьової, було організовано дві гостьові лекції.
10 травня лекцію “АВТОМАТИЧНЕ ДОВЕДЕННЯ ТЕОРЕМ В ГЕОМЕТРІЇ” було проведено доктором наук, викладачем Університету педагогічного в Кракові ПЕТЮРЕНКО Анною. У лекції було розкрито переваги і перспективи автоматичного доведення теорем в геометрії. Приємно, що здобувачі факультету, викладачі жваво зацікавилися запропонованою технологією лекторки, задавали запитання. Висловлюємо щиру вдячність і повагу нашій колежанці з Університету педагогічного в Кракові
11 травня відбулася відкрита гостьова лекція професор, доктор фізичних наук, декан факультету природничих наук Університету Вітовта Великого в Каунасі MICKEVIČIUSА Sauliusа. Тема лекції – “SECONDARY SCHOOL — UNIVERSITY COOPERATION IN STEAM EDUCATION: LITHUANIA CASE”. Професор надав змістовну інформацію шодо специфіки навчання і роботи в Університеті Вітовта Великого в Каунасі; пояснив важливість STEAM освіти на сучасному етапі цифровізації суспільства; показав STEAM активності, які широко запроваджено в Університеті Вітовта Великого; розповів про окремі реалізовані STEAM проекти тощо. Виступ Prof. MICKEVIČIUSА Sauliusа викликав жвавий інтерес та дискусію серед учасників заходу.
6 травня 2023 року в рамках Сковорода-хаб відбулося заняття з Цифрової грамотності - спільного проєкту Сковорода-хаб від фізико-математичного та факультету дошкільної освіти ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Спікером доцентом Володимиром Москаленко було презентовано тему "Хмарне збереження даних (Google Drive та YouTube)". На занятті учасники мали змогу познайомитися: - із порадами щодо оптимального збереження документів; - правовими засадами акаунту Google; - правилами оптимального спільного використання мережевих документів; - правовими вимогами щодо використання об’єктів, що можливо знайти у глобальній мережі; - правовими вимогами публікації власних матеріалів на ресурсі YouTube Дякуємо спікеру, учасникам та організаторам!
29 квітня 2023 року в рамках Сковорода-хаб відбулося заняття з Цифрової грамотності - спільного проєкту Сковорода-хаб від фізико-математичного та факультету дошкільної освіти ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Спікером доцентом кафедри інформатики фізико-математичного факультету, Колгатіною Ларисою Сергіївною було презентовано тему "Створення стікерів та публікація у телеграм-каналах". На занятті учасники мали змогу познайомитися: • з технічними аспектами створення стікерів, такими як розмір, формат та дизайн. • навчилися публікувати свої стікери у телеграм-каналал.. Дякуємо спікеру, учасникам та організаторам!
Відеозапис буде розміщено на сторінках Сковорода-хаб
Запрошуємо усіх до співпраці
15 квітня 2023 року в рамках Сковорода-хаб відбулося третє заняття з Цифрової грамотності - спільного проєкту Сковорода-хаб від фізико-математичного та факультету дошкільної освіти ХНПУ імені Г.С.Сковороди. Спікером старшою викладачкою кафедри інформатики фізико-математичного факультету Людмилою Остапенко було презентовано тему "Створення мобільних додатків в середовищі AppInventor". На занятті учасники мали змогу познайомитися: - з перспективами та можливостями мобільної розробки, етапи розроби мобільних додатків, видами мобільних додатків та технологій створення мобільних додатків; - з середовищем для створення мобільних додатків MIT ApInventor; - спланувати та реалізувати ігровий додаток. Дякуємо спікеру, учасникам та організаторам! Відеозапис буде розміщено на сторінках Сковорода-хаб
Запрошуємо усіх до співпраці!
08 квітня 2023 року в рамках Сковорода-хаб відбулося друге заняття з Цифрової грамотності - спільного проєкту Сковорода-хаб від фізико-математичного та факультету дошкільної освіти ХНПУ імені Г.С.Сковороди. Спікером доцентом Володимиром Москаленко було презентовано тему "Сучасні цифрові послуги та цифровий підпис". На занятті учасники мали змогу познайомитися: - зі змістом понять "комп'ютеризація", "інформатизація", "цифровізація" - з різноманіттям популярних вітчизняних цифрових послуг для громадян - з видами цифрових підписів - з особливостями використання цифрового підпису - з перспективами цифровізації ринку державних послуг в Україні на світі
Дякуємо спікеру, учасникам та організаторам! Відеозапис буде розміщено на сторінках Сковорода-хаб
Запрошуємо усіх до співпраці!
20 травня 2022 року в Університеті імені Адама Міцкевича (Познань, Польща) відбувся семінар “Nauczycielka/nauczyciel i uczennica/uczeń w procesie komunikacji na temat aktualnych, trudnych wydarzeń w świecie”. Семінар об'єднав освітян з різних країн світу — Україна, Польща, Іспанія, Туреччина, Чехія, Голландія, Германія і став унікальною можливістю для наукової міжнародної спільности обмінятися досвідом організації навчання у кризових ситуаціях. Професор кафедри інформатики ХНПУ імені Г.С. Сковороди Андрієвська Віра взяла участь у панельній дискусії за темою “Edukacja w stanie wojennym” і презентувала особливості роботи закладів загальної середньої і вищої освіти Харківщини після початку повномасштабного вторгнення російських військ в Україну.
|
|
|