kafinfo КАФЕДРА ІНФОРМАТИКИ

27 травня 2023 року на базі кафедри інформатики ХНПУ імені Г.С.Сковороди

відбулося заняття з Цифрової грамотності.

Спікером викладачем Євгеном Шакуровим було презентовано тему "Основи вебдизайну для всіх”. Це частина нового вектору роботи Сковорода-хабу, інноваційного проєкту, спрямованого на підвищення цифрової грамотності.

Заняття з основ вебдизайну мають на меті надати всім зацікавленим основні знання та навички у створенні привабливих та функціональних веб-сайтів. Учасники отримали можливість ознайомитись з основами дизайну, вибором кольорової палітри, розташуванням елементів на сторінці, використанням шрифтів та зображень.

Інтернет сьогодні стає невід'ємною частиною нашого життя, тому вміння створювати привабливі та зручні веб-сайти стає дуже важливим.

Дякуємо спікеру, учасникам та організаторам!

Відеозапис буде розміщено на сторінках Сковорода-хаб http://surl.li/gspbs

Запрошуємо усіх до співпраці!

 

1

2

3

4

13 травня 2023 року на базі кафедри інформатики продовжуються заняття з Цифрової грамотності - нового вектору роботи Сковорода-хаб - інноваційного проєкту  ХНПУ імені Г.С.Сковороди.  Темою заняття стали "Таємниці систем числення" з напряму математичних основ інформатики. На вебінарі від доцента Світлани Веприк було зроблено історичний екскурс щодо появи та розвитку систем числення, розглянуто різні стародавні системи числення, які передували появі та розвитку сучасних систем числення, звернули увагу до формування чисел у різних системах числення, переваги та недоліки систем числення, можливості використання у побуті. Було розглянуто правила, принцип та приклади формування чисел у різних системах числення.

Дякуємо спікеру, учасникам та організаторам!

Відеозапис буде розміщено на сторінках Сковорода-хаб http://surl.li/gspbs

Запрошуємо усіх до співпраці!

 

t1

t2

t6

t7

V Всеукраїнська (з міжнародною участю) науково-практична конференція молодих учених

Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі”.

До  "Тижня науки" — 2023

10-11 травня 2023 року на фізико-математичному факультеті пройшла V Всеукраїнська (з міжнародною участю) науково-практична конференція молодих учених “Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі”. Цього року до оргкомітету конференції надійшло понад 200 наукових доповідей, у яких науковці, освітяни, педагоги-практики, молоді вчені, здобувачі вищої освіти з України, Литовської Республіки, Республіки Польща представили свої здобутки.

Цього року спікери виступали англійською або українською мовою. Цікавий досвід щодо впровадження цифрових технологій у математичну освіти висвітлила Мирослава Сайка, доктор наук, професор Інституту математики Університету педагогічного в Кракові . Її доповідь  «Інновації в математичній освіті з позиції розвитку функціонального мислення у студентів та майбутніх учителів» викликала багато запитань у студентів та викладачів.

Томаш Шемберг, професор, доктор габілітований, диерктор Інституту математики Університету педагогічного в Кракові  у доповіді «Використання відеоматеріалів у навчанні» поділився власним досвідом щодо залучення студентів до створення відеоматеріалів з предмету, що вивчається, спонукав всіх учасників до роздумів щодо пошуку ефективних шляхів інтеграції онлайн та оффлайн навчання.

Доповідь  Наталії  Мачинської, докторки педагогічних наук, професорки, завідувачки кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка на тему «Управління емоціями у педагогічній діяльності» вразила своєю щирістю та емоційністю. Вміння управляти власними емоціями є затребуваними для учителів будь-яких спеціальностей.

Ірина Жданова, кандидат історичних наук, експертка із спеціалізованої фізико-математичної освіти, засновниця Наукового ліцею/пансіону “Міжнародна зелена школа ім. Клима Чурюмова”, у доповіді «Модель фундаментальної фізико-математичної освіти наукового ліцею: війна як рушій інновацій» презентувала візію ліцею, модель безпечної фундаментальної фізмат освіти під час війни.

Цьогоріч вперше спікером конференції була представниця Непалу – директорка приватної школи «Imperial World School»,  Джуніта Каркі, яка у доповіді «Цифровий сторітеллінг та арт-педагогіка»  розповіла про досвід школи щодо впровадження цифрових технологій, щодо організації проектних методик у освітній процес.

Цікавою і насиченою була робота на секційних засіданнях:

· Перспективи розвитку освіти в цифровому суспільстві

· Інновації в освіті: теоретичні й методичні аспекти

· Цифрові технології в сучасній освіті

· Новітні тенденції у природничо-математичній освіті

· Актуальні проблеми підготовки та професійного розвитку сучасного педагога.

На секційних засіданнях було охоплено широке коло питань,  пов’язаних, зокрема, із розвитком STEM освіти, розробкою навчальних ігор, використанням мобільних додатків у навчанні й багато іншого.

Дякуємо всім учасникам конференції за цікаві доповіді й плідну роботу. Віримо, що наукова конференція є не тільки можливістю обміну напрацюваннями, але і прекрасною нагодою для нових знайомств, сподіваємося, що конференція збагатила кожного з нас й  вітчизняну педагогічну думку в цілому.

 

Кожний учасник конференції отримав сертифікат, і за результатами буде видано збірник тез доповідей.

 

 

k

k10

k3

k4

k5

k6

k7

k8

10-11 травня на фізико-математичному факультеті за ініціативи професорів кафедри інформатики Надії Олефіренко, Віри Андрієвської та декана фізико-математичного факультету Наталії Пономарьової, було організовано дві гостьові лекції.

10 травня лекцію “АВТОМАТИЧНЕ ДОВЕДЕННЯ ТЕОРЕМ В ГЕОМЕТРІЇ” було проведено доктором наук, викладачем Університету педагогічного в Кракові ПЕТЮРЕНКО Анною. У лекції було розкрито переваги і перспективи автоматичного доведення теорем в геометрії. Приємно, що здобувачі факультету, викладачі жваво зацікавилися запропонованою технологією лекторки, задавали запитання. Висловлюємо щиру вдячність і повагу нашій колежанці з  Університету педагогічного в Кракові

t1
t2

11 травня відбулася відкрита гостьова лекція професор, доктор фізичних наук, декан факультету природничих наук Університету Вітовта Великого в Каунасі  MICKEVIČIUSА Sauliusа. Тема лекції – “SECONDARY SCHOOL — UNIVERSITY COOPERATION IN STEAM EDUCATION: LITHUANIA CASE”. Професор надав змістовну інформацію шодо специфіки навчання і роботи в Університеті Вітовта Великого в Каунасі; пояснив важливість STEAM освіти на сучасному етапі цифровізації суспільства; показав STEAM активності, які широко запроваджено  в Університеті Вітовта Великого; розповів про окремі реалізовані STEAM  проекти тощо. Виступ  Prof. MICKEVIČIUSА Sauliusа викликав жвавий інтерес та дискусію серед учасників заходу.
t3
t4
_____


6 травня 2023 року в рамках Сковорода-хаб відбулося заняття з Цифрової грамотності - спільного проєкту Сковорода-хаб від фізико-математичного та факультету дошкільної освіти ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Спікером доцентом Володимиром Москаленко було презентовано тему "Хмарне збереження даних (Google Drive та YouTube)". На занятті учасники мали змогу познайомитися:

- із порадами щодо оптимального збереження документів;

- правовими засадами акаунту Google;

- правилами оптимального спільного використання мережевих документів;

- правовими вимогами щодо використання об’єктів, що можливо знайти у глобальній мережі;

- правовими вимогами публікації власних матеріалів на ресурсі YouTube

Дякуємо спікеру, учасникам та організаторам!

 

photo_2023-05-09_14-52-09

photo_2023-05-09_14-52-33

photo_2023-05-09_14-52-37

photo_2023-05-09_14-52-39

29 квітня 2023 року

в рамках Сковорода-хаб відбулося заняття з Цифрової грамотності - спільного проєкту Сковорода-хаб від фізико-математичного та факультету дошкільної освіти ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Спікером доцентом кафедри інформатики фізико-математичного факультету, Колгатіною Ларисою Сергіївною було презентовано

тему "Створення стікерів та публікація у телеграм-каналах".


На занятті учасники мали змогу познайомитися:

з технічними аспектами створення стікерів, такими як розмір, формат та дизайн.

навчилися публікувати свої стікери у телеграм-каналал..


Дякуємо спікеру, учасникам та організаторам!

Відеозапис буде розміщено на сторінках Сковорода-хаб

 

http://surl.li/gspbs


Запрошуємо усіх до співпраці

 

2

3

5

6

15 квітня 2023 року в рамках Сковорода-хаб

відбулося третє  заняття з Цифрової грамотності - спільного проєкту Сковорода-хаб від  фізико-математичного та факультету дошкільної освіти   ХНПУ імені Г.С.Сковороди.  Спікером старшою викладачкою кафедри інформатики фізико-математичного факультету Людмилою Остапенко  було презентовано тему "Створення мобільних додатків в середовищі AppInventor". На занятті учасники мали змогу познайомитися:

- з перспективами та можливостями мобільної розробки, етапи розроби мобільних додатків, видами мобільних додатків та технологій створення мобільних додатків;

- з середовищем для створення мобільних додатків MIT ApInventor;

- спланувати та реалізувати ігровий додаток.

Дякуємо спікеру, учасникам та організаторам!

Відеозапис буде розміщено на сторінках Сковорода-хаб


Запрошуємо усіх до співпраці!

 

2

 

4


08 квітня 2023 року в рамках Сковорода-хаб відбулося друге  заняття з Цифрової грамотності - спільного проєкту Сковорода-хаб від  фізико-математичного та факультету дошкільної освіти   ХНПУ імені Г.С.Сковороди.  Спікером доцентом Володимиром Москаленко  було презентовано тему "Сучасні цифрові послуги та цифровий підпис". На занятті учасники мали змогу познайомитися:

- зі змістом понять "комп'ютеризація", "інформатизація", "цифровізація"

- з різноманіттям  популярних вітчизняних  цифрових послуг для громадян

- з видами цифрових підписів

- з особливостями використання цифрового підпису

- з перспективами цифровізації ринку державних послуг в Україні на світі

 

Дякуємо спікеру, учасникам та організаторам! Відеозапис буде розміщено на сторінках Сковорода-хаб

(https://sites.google.com/hnpu.edu.ua/khnpu-eduhub/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0?authuser=0).

 

Запрошуємо усіх до співпраці!

 

08.04

08.04-2

20 травня 2022 року в Університеті імені Адама Міцкевича (Познань, Польща) відбувся семінар “Nauczycielka/nauczyciel i uczennica/uczeń w procesie komunikacji na temat aktualnych, trudnych wydarzeń w świecie”. Семінар об'єднав освітян з різних країн світу — Україна, Польща, Іспанія, Туреччина, Чехія, Голландія, Германія і став унікальною можливістю для наукової міжнародної спільности обмінятися досвідом організації навчання у кризових ситуаціях.

Професор кафедри інформатики ХНПУ імені Г.С. Сковороди Андрієвська Віра взяла участь у панельній дискусії за темою “Edukacja w stanie wojennym” і презентувала особливості роботи закладів загальної середньої і вищої освіти Харківщини після початку повномасштабного вторгнення російських військ в Україну.

 

vera

19.05.2022 р. До 300-річчя Г.С.Сковороди та у рамках Тижня науки на фізико-математичному факультеті кафедрою інформатики 19 травня 2022 р. було проведено онлайн-вікторину "Г.С.Сковорода - український філософ, богослов, поет, педагог".
Кращими знавцями виявилися 16 студентів різних курсів фізико-математичного факультету, які завзято змагалися, надаючи відвовіді на незвичайні питання про життя, погляди, творчіть, спадщину Г.С.Сковороди.
Усі учасники одержали велике задоволення від обговорення питань, обміну думками, начисиченого спілкування.
Рік Сковороди триває!
Щиро дякуємо координатору заходу  - зав.каф.інформатики, д.п.н. проф. Олефіренко Н.В. та усім співорганізаторам!

1
2

16 травня 2022 року викладачі кафедри інформатики взяли участь у відкрітій лекції

Діани Кушнір,  редакторки видавництва Formulа, на тему:

«Нова школа - шлях до дослідження».

 

1

Сьогодні, 12 травня, працювали тематичні секції в рамках IV Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції молодих учених “Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі”, що проходила в Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С.Сковороди

Цікавою і насиченою  була робота секції «Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті».

Розпочав роботу секції  студент 2 курсу Андрій Курганський (наук. кер. - д.п.н., проф. Надія Олефіренко, к.тех.н., доц. Андрій Гайдусь), який вперше представив власний хмаро-орієнтований конструктор тренажерів візуальних вправ. Інтерес до розробки був викликаний через новітні технології, застосовані автором, цікаву інтерактивну розповідь-дискусію,  зручний програмний засіб, що може легко бути використаний у професійній діяльності учителя.

Дискусійна панель перейшла до виступу магістрантки Олеся Богомаз (наук. кер. - д.п.н., проф. Надія Олефіренко,), яка розкрила шляхи формування пізнавального інтересу школярів на уроках інформатики, адже для успішного навчання наших школярів, особливо сьогодні, у такі важки для країни часи, вкрай важливо, щоб учень був позитивно налаштований на сприйняття матеріалу, на активну участь у пізнавальній діяльності.

Залучення студентства до наукових досліджень є одним з пріоритетних напрямків сучасної діяльності нашого Сковородинівського університету. Саме тому на секційному засіданні було охоплено широке коло питань пов'язаних із:

використанням новітніх форм застосування у навчанні за допомогою еПідручника – доповідач Влад Захаров;

застосуванням табличного процесора Excel при розв’язанні задач з комп'ютерного моделювання – доповідач Максим Кравцов;

висвітленням сучасних підходів до створення навчальної інфографіки  - доповідачка Катерина Кльоз;

дослідженням наукового шляху до науки Івана Неклюдова – доповідачка  Катерина Черняк.

Дякуємо всім учасникам конференції за цікаві, інформативно насичені доповіді й плідну роботу.

Сподіваємося, що конференція збагатила кожного з нас й  вітчизняну педагогічну думку в цілому.


2

17
106


Кафедра інформатики та студенти фізико-математичного факультету спеціальності 014.Середня освіта. Інформатика взяли участь у Всеукраїнському онлайн-флешмобі до Дня безпечного Інтернету, який проводиться в рамках співпраці Google Україна та Міністерства освіти і науки України.

 

У рамках заходу, який відбувся 08 лютого 2022 року з 14-00 до 15-00, зареєструвано рекорд України щодо виконання освітянами цифрових вправ у віртуальних кімнатах Google for Education.


Під час заходу були презентовані можливості цифрових інструментів Google Workspace for Education, «Посібник із безпеки дітей в Інтернеті». Також учасники виконали вправи у віртуальних кімнатах, отримали рекомендації щодо обережності та відповідальності під час роботи в Інтернеті, дізнались як використати готові методичні рішення для формування навичок інформаційної безпеки, отримали підготовлений кейс для впровадження в освітній діяльності.

 

322

273332676_1580656142310499_9022703020795238507_n

Другие статьи...