Шановні колеги! Вітаємо з Днем працівника освіти! Бажаємо щастя, благополуччя і нових професійних досягнень ! Добавить комментарий
Сьогодні (10 вересня) у Китайській Народній Республіці відзначається День працівників сфери освіти.
Нас вітають зі святом наші колеги з Хебейського педагогічного університету. Дорогие друзья!
Поздравляю Вас с началом нового учебного года!Желаю здорового оптимизма, бодрости духа и рвения к достижению новых высот! Всей кафедре информатики большой привет и наилучшие пожелания от кафедры информатики института информатики и математики Хэбэйского педагогического университета и лично от заведующего кафедрой профессора Донг Донга.
P.S. Викладач кафедри інформатики Денис Володимирович Столбов з 1 вересня 2013 року проходить стажування на кафедрі інформатики й математики Хебейського педагогічного університету (Китай).
Колектив кафедри інформатики Харківського національного університету імені Г.С. Сковороди від щирого серця поздоровляє студентів і викладачів, учнів і вчителів, усіх освітян з Днем знань.
Нехай навчальний рік, що розпочинається, буде успішним, відзначиться новими досягненнями й радощами, міцного вам здоров'я, наполегливості та невичерпної енергії! 21 березня 2013 року відбувся ІІ етап університетського конкурсу студентських наукових робіт. На конкурс було представлено дев'ять робіт, зокрема від кафедри інформатики були рекомендовані такі роботи: - "Розробка мобільного додатку підтримки вивчення англійської мови" - робота студента групи 4ІА Сальникова Сергія; - "Вивчення основ програмування учнями молодшого шкільного віку на прикладі середовища Microsoft Kodu Game Lab" - робота студентки групи 4ІА Рябухи Ольги; - "Побудова та дослідження геометричних паркетів у середовищі пакету GeoGebra" - робота студентки групи 3МІ Тронько Валентини. Вітаємо переможців університетського конкурсу студентських наукових робіт - 2013: - Сальнікова Сергія та його наукового керівника Ольховского Є.О. з І місцем на конкурсі; - Рябуху Ольгу та її наукового керівника Остапенко Л.П. з ІІ місцем на конкурсі. |