Підсумкова студентська наукова конференція
Науково-дослідна робота є органічною складовою системи вищої освіти, базовим елементом і рушійною силою її розвитку. В свою чергу, якісна професійна підготовка студентів вимагає їх активного залучення до науково-дослідної діяльності.
Особливу роль в розвитку студентської наукової творчості займають конкурси студентських наукових робіт, які щорічно проводяться в нашому університеті. Для студентів фізико-математичного факультету і особливо для тих, хто працює в секції інформатики, участь у цьому конкурсі надає можливість винести на широке обговорення результати виконаної кропіткої творчої роботи.
Конкурс студентських наукових робіт 2011 року продемонстрував органічний зв'язок навчання та науково-дослідної роботи студентів, оскільки вибір усіх без винятку тем був узгоджений із завданнями професійної педагогічної підготовки, зумовлений нагальними потребами теорії і практики інформатичної освіти.
ІІ місце як в секції інформатики, так і на університетському підсумковому турі було надано роботі Котко Яни, яка представила авторський електронний посібник з мови програмування РНР для студентів вищих педагогічних навчальних закладів (науковий керівник - доц. Олефіренко Н.В.).
Абсолютним переможцем конкурсу студентських наукових робіт 2011 року став Шипілов Артем (група 3ІМ), який розробив середовище створення інтерактивних мультимедійних довідників. Науковий керівник - викладач Лопай С.А., для якого готувати переможця стає традицією.
Середовище, розроблене Шипіловим А., спирається на безкоштовні технології, розповсюджується з відкритим програмним кодом, не потребує від користувача обізнаності з мовами програмування та технологіями створення web-сторінок, економічне стосовно трафіку, дозволяє вести спостереження за створенням і редагуванням проектів і т.ін.
Проведений конкурс наукових робіт свідчить, що саме науково-дослідна робота студентів сприяє розвитку їх творчості, свідомому оволодінню методологією науки та методами пізнання нових явищ, стимулює до розширення наукового світогляду (в тому числі шляхом опанування суміжних наукових галузей).