Круглий стіл "Інтернет технології в освіті"
Інтернет вже давно перестав бути розкішшю та перетворився у дієвий засіб навчання. Для того щоб у подальшому ефективно використовувати можливості, які надає Інтернет, важливо з'ясувати тенденції розвитку Всесвітньої мережі. Саме цьому питанню був присвячений круглий стіл «Інтернет технології в освіті», що пройшов у п'ятницю 30 березня 2012 року в рамках навчально-виховного заходу «Тиждень інформатики». У круглому столі взяли участь викладачі кафедри інформатики Є.О. Ольховський і С.А. Лопай, студенти груп 4 ІА, 4 ІМ, 5 ІА, 5 ІМ, 5 І та 2 ФІ фізико-математичного факультету.
Відкрила засідання круглого столу доповідь доц. Ольховського Є.О., в якій було зазначено, що завдяки сучасним ресурсам та інструментам педагогічної діяльності, які надають інформаційно-комунікаційні технології, зокрема й Інтернет, кардинально змінюється парадигма освіти, принципи взаємодії «учень-учитель». Тепер кожний учасник навчально-виховного процесу має можливість стати творцем, а не тільки пасивним споживачем у мережі Інтернет. Особливості сучасного Інтернету розкриваються через такі поняття, як соціалізація, співпраця, інтерактивність і відкритість.
Після доповіді доц. Ольховського Є.О. між студентами-учасники круглого столу зав'язалася дискусія стосовно тих позитивів і негативів, які привносять сучасні інформаційні технології в освітній процес. У ході дискусії учасникам було запропоновано переглянути невеликий відео фрагмент - як бачить майбутнє інформаційно-комунікаційних технологій компанія Microsoft.
Під час круглого столу були також заслухані доповіді студентів про освітні можливості такої форми роботи як вебінар (Миланка Оксана) та про власне бачення школи майбутнього (Шипілов Артем).
Наприкінці круглого столу учасниками було відмічено, що так звана епоха Веб 2.0 вже закінчується, розпочинається нова ера розвитку Інтернету - Веб 3.0. У Всесвітній мережі користувач буде ідентифікуватись не як абстрактний відвідувач, а як особистість, і Інтернет-сервіси будуть автоматично налаштовуватися на задоволення його потреб.